Deus Ex: Rozłam Ludzkości Spolszczenie PL (PC)

11:50 2 Komentarze A+ a-


Spolszczenie PL Deux Ex: Rozpad Ludzkości PC



Opis Gry:

Czwarta już część serii Deus Ex o podtytule Rozłam Ludzkości (z angielskiego: Mankind Divided) została przygotowana przez studio Eidos Montreal z myślą o systemie Windows PC i konsolach ósmej generacji. Mimo że pod względem rozgrywki wersje na różne platformy nie są od siebie inne, edycja na „pecetyjest ładniejsza od swojej konsolowej siostry ze względu na oprawę, czyniąc użytek z bibliotek DirectX 12. Wersja na PC oferuje także dodatkowo przygotowany benchmark, pozwalając graczom dostosować ustawienia graficzne do osiągów posiadanego sprzętu.
Akcja Rozłam Ludzkości rozpoczyna się w roku 2029, czyli prawie dwa lata po wydarzeniach zaprezentowanych w poprzedniej części serii. Kiedy w wyniku pamiętliwej awarii biowszczepów całe miliony „ulepszonych” zaatakowało ludzkość pozbawioną augmentacji, w społeczeństwie doszło do wyraźnego podziału na osoby bez modyfikacji oraz ich posiadaczami. Ci drudzy zaczęli być zamykani w tworzących się gettach, gdzie szerzyła się przestępczość, a policja nadużywa swej władzy. W atmosferze strachu i niepokojów społecznych powstały nowe organizacje terrorystyczne, walczące o równouprawnienie dla „ulepszonych”.
Grając w Deus Ex wcielamy się jeszcze raz w posiadającego augmentacje agenta Adama Jensena, który jednocześnie jest we współpracy ze specjalnym oddziałem Interpolu o nazwie Task Force 29, powołanym aby zapobiegać i walczyć z terroryzmem, a także z hakerami znanymi jako Juggernaut Collective. Głównym celem Adama jest rozpracowanie przestępczej organizacji Iluminatów. W poszczególnych misjach obaj sojusznicy nierzadko stawiają przed naszym bohaterem sprzeczne misje, co zmusza nas do prowadzenia niebezpiecznej gry, w której los całej planety zostaje przekazany w nasze ręce.

Wymagania Sprzętowe:
Rekomendowane: Intel Core i7-3770K / AMD FX 8350 Wraith, 16 GB RAM, karta graficzna AMD Radeon RX 480 / NVIDIA GTX 970, 55 GB na HDD, Windows 10 (64-bitowy)
Minimalne: Intel Core i3-2100, 8 GB RAM, karta graficzna AMD Radeon HD 7870 (2GB) / NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB) lub lepsza, 45 GB na HDD, Windows 7/8.1/10 (64-bitowy)



Opis Spolszczenia:

Plik: Plik spakowany .rar
Nazwa Pliku: spolszczenie.deus.ex.rozlam.ludzkosci.pl.1.2.2.rar
Spakowane: spolszczenie.deus.ex.rozlam.ludzkosci.pl.1.2.2.exe
Wersja: Spolszczenie poprawione do wersji 1.2.2
Typ: Spolszczenie Gry (Deus Ex: Rozłam Ludzkości napisy PL dialogów, Menu, Elementy gry)
Rozmiar: 37.2 MB
Hasło: Brak 


Instrukcja Instalacji:

1. Zainstaluj grę Deus Ex: Rozłam Ludzkości.
2. Zainstaluj wszystkie aktualizacje. (Jeśli gra jest w najnowszej wersji, pomiń ten krok)
3. Skopiuj Crack / zawartość folderu Crack do katalogu z grą. (Pomiń krok jeśli Twoja wersja gry nie wymaga cracka, np. wersja GOG jest wolna od zabezpieczeń)
4. Wypakuj plik/pliki spolszczenia. (Użyj darmowego '7-zip' lub 'WinRAR')
5. Zainstaluj pobrany plik spolszczenia.
6. Postępuj według instrukcji instalatora.
7. Ciesz się wersją PL gry ;)


Pliki do pobrania:

Mirror 1:
spolszczenie.deus.ex.rozlam.ludzkosci.pl.1.2.2.rar

Mirror 2:
spolszczenie.deus.ex.rozlam.ludzkosci.pl.1.2.2.rar




Rozwiązania znanych problemów:

Q: Zainstalowałem spolszczenie ,a gra jest nadal po Angielsku/Rosyjsku.
A: Jeśli gra jest zainstalowana w innym folderze/katalogu niż domyślnym (np. Dysk G:/MojeGry/LubieCiastka/Deus Ex: Rozłam Ludzkości/) instalator może zainstalować spolszczenie w domyślnym katalogu (Zazwyczaj C:/Program Files/). Należy wskazać niestandardowy folder podczas instalacji spolszczenia.



Tagi:  Deus Ex: Rozłam Ludzkości po polsku, Deus Ex: Rozłam Ludzkości napisy pl, Deus Ex: Rozłam Ludzkości wersja polska, Deus Ex: Rozłam Ludzkości torrent, Deus Ex: Rozłam Ludzkości pełna wersja, Deus Ex: Rozłam Ludzkości pobierz, Deus Ex: Rozłam Ludzkości download, Deus Ex: Rozłam Ludzkości full version


2 komentarze

Write komentarze
Anonimowy
AUTHOR
30 grudnia 2017 00:13 delete

Zainstalowałem i jest ok, dzięki

Reply
avatar
kamilek
AUTHOR
25 sierpnia 2018 22:24 delete

Bez problemu ;)

Reply
avatar

PC-Spolszczenia. Obsługiwane przez usługę Blogger.